Why We?

The Balance Accounting Office was established more then twenty years ago in the first years of market economy. The purpose was to appropriately perform book-keeping for small companies according to the constantly changing regulations.
Later, with our clients interest considered, the services were extended to other activities related to finance.

Molnár Gyula
Managing Director
Balance Sheet Kft.

Human factor

The staff members not only have the appropiate qualifications of higher education but also the experience of decades, obtained in practice. In order to be the first to know of any possible changes in accounting or taxation legislation and regulation, the staff members participate in in-service training and professional conferences.

Our staff

Molnár Gyula
Molnár Gyula
Managing Director molnar.gyula@balance.hu Economist, Certified Accountant
Company Screening, Single-Entry and Double-Entry Book-keeping, Tax Consultants' Services, Economic consulting
Krisztián Horváth
Certified Accountant horvath.krisztian@balance.hu Double-Entry Book-keeping
Ildikó Rusznák
Certified Accountant rusznak.ildiko@balance.hu Double-Entry Book-keeping
Erzsébet Vámos
Social Insurance Administrator vamos.erzsebet@balance.hu Payroll
  • Fiatal vállalkozóként a Balace Sheet Kft. volt az, aki segített eligazodni a könyvelés útvesztőjében, végtelen türelemmel álltak hozzám. A bizalom immár 8 éve fennáll.

    - E. István, ügyvezető
  • A Balance Sheet Kft. több mint 10 éve végzi cégünk könyvelését. Precíz, pontos munkájuk és segítőkészségük nagyban elősegíti vállalkozásunk zökkenőmentes működését.

    - M. László, ügyvezető