Könyvelés

Budapest 11. kerületben (Kelenföldön)

Egy jó könyvelő igazi arany a cégnek

Szakértő és elérhető könyvelőiroda
ipar, szolgáltatás és kereskedelem
szektorban tevékenykedő
gazdasági társaságoknak

Ismerje meg 11. kerületi irodánk munkatársait, munkánkat és döntsön jól!

A könyvelés legnagyobb problémái

a cégek számára

Partnereink véleménye alapján a leggyakoribb és probléma ebben a szakmában, ha a könyvelő…

Elérhetetlen

Sajnos sokszor hallottuk partnereinktől, hogy korábbi könyvelőjét sehogyan sem tudta elérni, és vissza sem hívta. Ilyen esetben a vállalkozó kétségek között reked. Vajon mikor lesz megoldva az ügye? Vajon mikor fog választ kapni a fontos kérdésre?

Nem felkészült

A könyvelés egy folyton változó szakma. Pár havonta érkeznek az újabb és újabb törvénymódo­sítások. Hogyha a könyvelő nem elég felkészült és naprakész az aktuális jogszabályokat illetően, akkor komoly veszélybe is sodorhatja a céget.

Hanyag

„Nem időben, nem megfelelő formában, vagy egyáltalán nem is adta be a bevallást.” Ez a mondat egy valós vállal­kozótól hangzott el. Talán nem kell részeleteznünk, mindez milyen szankci­ókkal járhat a cégre nézve. Könyvelő­választásnál kellő körül­tekintéssel kell lenni, ha Ön nem akar így járni.

Ezeket elkerülve szeretnénk a legjobb könyvelési szolgáltatást nyújtani partnereinknek
Budapest, 11. kerületi könyvelő irodánkban.

Éppen ezért…

a 3 legnagyobb erősségünk

Elérhetőség, rendelkezésre állás

E-mailjeinket napi szinten nézzük és válaszolunk. Telefonon is maximum pár órán belül elérhetőek vagyunk. Ha esetleg épp nem tudjuk felvenni, akkor a lehető legrövidebb időn belül visszahívjuk. Így működünk 25 éve.

A legjobbat hozzuk ki a pénzügyekből

Rengeteg az olyan cég a piacon, amelyek vezetőinek fogalmuk sincs, hogy mégis mennyi pénzt hagynak ott az asztalon minden évben. Új ügyfeleinknek nagyon sokszor több 100.000 Ft pluszt találunk, amikor megérkeznek hozzánk.

Folyamatos tájékoztatás

Rendszeresen küldünk tájékoz­tató e-maileket a ügyfeleinknek a legfontosabb jogi változásokról. A speciális, egy-egy céget érintő kérdések esetén pedig szemé­lyesen ülünk le átbeszélni a további lépéseket partnerünkkel.

Irodánk a 11. kerületben található Budapesten (Kelenföld városrész)

Ha a könyvelő nem elég felkészült vagy nem kellő időben tájékoztatja a cégvezetőt, akkor komoly veszélynek teheti ki a céget.

A cég vezetője nem számviteli szakember, és nem is kell nyomon követnie a folyton változó adózási és törvényi szabályok labirintusát. Ez a könyvelő feladata.

Egy jó könyvelő utat mutat az ügyvezetőknek ebben az útvesztőben, és időben tájékoztatni a vállalat vezetőjét a céggel összefüggő lényeges kérdésről és szabályról.

A hiányos információknak a vállalat látja kárát.

Ez a súlyos és nyomasztó a teher nem kell, hogy az Ön vállát nyomja. Ezért vagyunk mi.

Adja át nekünk terheit, hogy Ön minden nap teljes nyugalommal hajthassa álomra fejét!

Pénz- és adóügyeket bízza nyugodtan ránk! Ebben vagyunk profik.

Vegye fel a kapcsolatot budapesti (11. kerületi) könyvelőirodánkkal!

a nyugodt, stresszmentes vállalkozás érdekében

5 eset, amikor érdemes felkeresnie bennünket

Fontos Önnek, hogy mindig tájékozott maradjon a vállalkozását érintő legfontosabb kérdésekben.

Nyugodt szeretne maradni afelől, hogy minden bevallása megfelelő időben és formában be lett adva.

Kevesebb adót szeretne fizetni, és jobban szeretne gazdálkodni a vállalkozás pénzével.

Eddigi könyvelőjével elégedetlen valamilyen oknál fogva.

mt|contact_phone|

Fontos Önnek, hogy könyvelője rövid időn belül elérhető legyen, és tudjon válaszolni kérdéseire.

Ha magára ismert valamelyik esetben, akkor vegye fel a kapcsolatot 11. kerületi könyvelőirodánkkal!

9 indok, ami mellettünk szól

w

Nem csak egy könyvelőt, de gazdasági- és adótanácsadót is kap

Tudjuk támogatni a vállalkozás­vezetésben és optimalizlájuk adóit.

Vége a körömrágós adóbevallási időszakoknak

Minden bevallást precízen, ha­tár­időre készítünk el, ügyelve a kínos, legapróbb részletekre is.

Nem kell értenie könyvelőül

Nem kell kellemetlenül éreznie magát amiatt, mert esetleg nem ért valamilyen szakkifejezést, mivel laikusok számára is közérthetően beszélünk Önnel.

Állandó elérhetőséget biztosítunk

E-mailjeinkre igyekszünk 24 órán belül válaszolni. Telefonon is elérhe­tőek vagyunk. Esetleges nem foga­dott hívás esetén is pár órán belül, legfeljebb másnap visszahívjuk az illetőt.

Minimumra optimalizáljuk adóját

A törvényes kereteket betartva folyamatosan keressük azokat az alternatívákat, amelyekkel csök­ken­teni tudjuk vállal­kozásának befize­tendő adóját, vagy extra kedvez­ményre, kevesebb adóra tehet szert.

A nyelv és az országhatár nem akadály

Beszéljük az angolt, németet, valamint az európai nyelvek nagy részét is. Könnyedén tudjuk értel­mezni a külföldről származó bizony­latokat, és külföldi partnerekkel is tudunk tárgyalni.

Naprakész információkkal látjuk el

Munkatársaink napi szinten követik a jogszabályi változásokat. Mindig tájékoztatjuk az Önt is érintő aktuális témákról, teendőkről, határidőkről.

Képviseljük adóhatósági vizsgálatnál

Adóellenőrzés esetén meghatalma­zással teljes mértékben eljárunk Ön helyett.  Mellettünk nem lesz mitől tartania.

Több mint 25 év szakmai tapasztalat

Ennyi, szakmában töltött év után magabiztosan jelenthetjük ki, hogy ismerjük a folyamatokat, a külön­böző típusú vállalatok problémáit, és hogy ezeket hogyan kell kezelni.

Mit szól mindehhez?

Ha szimpatikus, akkor vegye fel a kapcsolatot 11. kerületi könyvelőirodánkkal!

hogy vállalkozásom profik kezében legyen

év tapasztalat

elégedett ügyfél

millió forint adóoptimalizálásból adódó nyereség

könyvelési hiba az elmúlt 10 évben

Kiknek ajánljuk szolgáltatásainkat?

Induló vállalkozásoknak

Ha most indítja első vállalkozását, akkor különösen szüksége van egy hozzáértő, segítő kézre, hogy flottul menjen az indulás.

Tapasztalt cégvezetőknek

Azoknak az üzletembereknek, akik egy ideje már vállalkoznak, és cégük könyveléséből szeretnék kihozni a lehető legtöbb profitot.

Nyugdíjas vállalkozóknak

Ha azt szeretné, hogy a vállalkozás utolsó évei nyugodalmasan teljenek, és amikor eljön az idő, profi módon legyen lezárva minden.

Munkánkra teljeskörű garanciát vállalunk

Nem csak mondjuk. Mutatjuk is, miben áll ez pontosan:

Szakmai garancia

Könyvelőink képesített könyvelő, jogi szakokleveles közgazdász, mérleg­képes könyvelő szakképesítéssel és nemzetközi áfa tanúsítvánnyal rendelkeznek.

Precizitási garancia

Minden könyvelési anyagot a számviteli törvénynek megfelelően könyvelünk és tárolunk. A bevallásokat hibamentesen határidőre elkészítjük, azokat a megfelelő nyomtatványokon beküldjük.

Anyagi garancia

Mindenre kiterjedő felelősségbiztosítás védi partnereinket az esetlegesen felmerülő saját hibás káresemények kezelésére, ám az utóbbi tíz évben nem volt ilyenre példa.

Naprakészségi garancia

Folyamatosan követjük a jogszabályi változásokat, és ezeknek megfelelően időben tájékoztatjuk a vállalkozást érintő lényeges változásokról és kötelezettségekről.

Elérhetőségi garancia

Irodánk már több mint 25 éve működik. Munkatársaink napi szinten nézik e-mailjeiket. Telefonon is maximum pár órán belül elérhetőek vagyunk. Ha éppen nem tudjuk felvenni, akkor a lehető legrövidebb időn belül visszahívunk mindenkit.

Megbízhatósági garancia

Szerződéssel és számlával dolgozunk. A szerződésben világosan ki van fejtve, mit vállalunk, melyek a kötelezettségeink. Ügyfeleink ügyeit meghatalmazással intézzük az Ügyfélkapun, ezáltal tisztán látható lesz, mely beadványt ki intézett.

Mit gondol?

Ekkora biztonság megfelelő Önnek?

Budapesti, 11. kerületi könyvelő irodánk várja hívását!

Még nem győztük meg teljesen?

Tekintse meg ügyfeleink véleményét!

★★★★★

LYONKER’94 Kft.

Évtizede dolgozunk szoros együttműködésben választott „Pénzügyminisztériumunk” a  Balance Sheet Kft.-vel. A klasszikus tennivalókon túl, a rendeletek változásakor és a  vállalkozás fázisaiban fel-fel bukkanó furcsa jelenségek, vagy éppen szokatlan feltételek között, döntéseinknél esetenként is bizton támaszkodhatunk a megindokolt szakértői szintű véleményre.

– B. Péter –

★★★★★

Big Wall Kft.

„Mikor elindítottuk a vállalkozásunkat, a könyveléssel kapcsolatban két fő igényt fogalmaztunk meg: egyrészt a könyvelő iroda legyen a Partnerünk, aki gyorsan, pontosan és érthetően válaszol minden könyvelést, elszámolást érintő kérdésünkre, másrészt határidőre, pontosan elkészíti azokat a bevallásokat, adatszolgáltatásokat, melyeket a különböző jogszabályok előírnak. Mi azt látjuk, hogy 3 éve – mióta a vállalkozásunkat megalapítottuk – ezt a szolgáltatást megkapjuk.”

– K. Balázs –

★★★★★

A Balance Sheet Kft. több mint 10 éve végzi cégünk könyvelését. Precíz, pontos munkájuk és segítőkészségük nagyban elősegíti vállalkozásunk zökkenőmentes működését.

– M. László, ügyvezető –

★★★★★

„A Balance Sheet Kft. fennállásunk óta precíz, körültekintő és meg­bízható partnerünk.”

– S. Bálint, Siker.net –

Mely vállalkozásoknak ajánljuk könyvelői szolgáltatásunkat?

mt|assignment_return|

Van miről beszélgetnünk, ha…

Vállalkozása a gazdasági társaság kategóriájába esik (Kft., Bt., Zrt.) vagy KATA-s egyéni vállalkozó.

Szolgáltatói vagy kereskedelmi iparágban tevékenykedik.

Ipari szegmensben működik. Ügyfeleink jelentős része az ipari szegmensből kerül ki, így ezen a területen különösen kiemelkedő szakmai tapasztalattal rendelkezünk.

Ha magára ismert, akkor itt igényelje INGYENES, személyre (cégre) szabott árajánlatunkat:

Budapesti, 11. kerületi könyvelő irodánk várja felkeresését!

Mi fogjuk támogatni Önt

Molnár Gyula

jogi szakokleveles közgazdász,
válságmenedzser,
mérlegképes könyvelő

• cégátvilágítás
• egyszeres és kettős könyvvitel
• adótanácsadás
• gazdasági tanácsadás

Vámos Erzsébet

TB ügyintéző

• bérszámfejtés • TB és munkaügyek •


vamos.erzsebet@balance.hu

Molnár Timea

mérlegképes könyvelő

• kettős könyvvitel •


molnar.timea@balance.hu

Zsók Bernadett

mérlegképes könyvelő

• kettős könyvvitel •


zsok.bernadett@balance.hu

Így zajlanak nálunk az első lépések

  1. Felveszi velünk a kapcsolatot az alábbi űrlapon vagy telefonon keresztül.
  2. Néhány alap információról egyeztetünk.
  3. Meghívjuk irodánkba, ahol személyesen is megismerkedünk, és megismerheti az irodát, munkatársainkat, akik cégének ügyeivel folgalkoznak majd.
  4. Átbeszélünk minden információt, amely az árajánlat készítéshez szükséges.
  5. Két munkanapon belül elkészítjük és megküldjük Önnek e-mailben személyre szabott árajánlatát.
  6. Ezt követően pedig az Ön kezében a döntés.

Ha együtt fogunk dolgozni, akkor…

  1. Elkészítjük és aláírjuk szerződésünket, melyben minden pontosan le van fektetve, mi kinek a felelőssége.
  2. Amennyiben könyvelőváltás történt, úgy megkérjük, kérje be korábbi könyvelőjétől a könyvelési anyagokat. Ebben is segítünk, pontosan mire van szükség, mire kell odafigyelni.
  3. Amennyiben új vállalkozás létesítéséről van szó, úgy segítünk annak elindításában, és megadunk minden szükséges információt az induláshoz.

Kapcsolat

Írjon nekünk!

Hívjon bennünket!

Vagy látogasson el hozzánk személyesen!

Balance Sheet Pénzügyi és
Számviteli Szolgáltató Kft.

11. Kerület, Kelenföld

Cím: 1119 Budapest, Etele út 33. V/18
Telefon: +36 20 464 9805, +36 1 780 36 57, +36 1 209 0377
Fax: +36 1 279 1810
E-mail: iroda@balance.hu